…DAY 28:: YOUR FAVOURITE MOVIE…

aku tak banyak movie yang aku suka, sebab aku rasa banyak yang tak sampai taraf 5 bintang aku. setakat minat adalah tapi tak adalah yang jadi favourite, hanya ada 3-4 movie yang aku boleh berikan taraf 4 setengah bintang…. 

TRANSFORMERS 3:: DARK OF THE MOON

462062-transformers_dark_of_the_moon_poster_62_1356931297

KABHI KUSHI KABHI GHAM

KabhiKhushiKabhiGham_Poster

tumblr_m895l1ig2F1qe97tjo1_1280KAJOL n SRK ~ i love both of them when their together, superb couple in cinema

KUCH KUCH HOTA HAI

Kuch_Kuch_Hota_Hai_1998

24oa8ev ANJALI SHARMA~ SANA SEED

yang ni napok huduh tapi kat bawah ni napok lain lew pulop. apakah?

sanas1

GHAZAL UNTUK RABIAH

he he he …. aci tak aku nak letak nama ni. oke ini bukan sebab cerita dia tahap superb tapi ini sebab ada wilma. aku kan die hard beliau. seriously minat sangat sangat dan bertambah minat bila tengok penampilan pertama beliau dalam ni.

tak dapat aku sertakan poster nya, sebab sekarang kan dia dah bertudung. jadi aku menghormati hak peribadi dia dan tak elok la kan nak tunjuk gambar gambar dia tak bertudung.

Wilma-Muhammad1-565x441

katanya sudah berkahwin lain JUN lalu kan? alhamdulillah kalau betul berita tu.🙂

p/s:: tak jadi chantek tak apa, tapi jangan jadi bodoh boleh tak??

Leave a Reply

