…DAY 29:: SOMETHING YOU COULD NEVER GET TIRED OF DOING…

1. Updating My Blog~ aku tak pernah penat/bosan nak menghapdet blog. sebab aku ni suka nak bersembang, menulis what-so-ever. tapi masalah sekarang aku adalah pemalas. malas menghapdet adalah lain dari letih menghapdet.

2. Bergambar~ pon tidak pernah letih/bosan. datang time gila bergambar sehari suntuk pon aku mampu. cuma landscape biar chantek yeap. tapi yang buat aku jadi malas, aku tak reti dah nak bergaya. hilang idea weii. 

3. Membaca and menulis novel~ semua semua bukan sebab aku tired tapi aku malas. itu je topik untuk hari ni. Malas! Malas! Malas! Grrr…. aku pernah hasilkan novel dan bila nak buat balik aku dah jadi malas sebab banyak sangat aktiviti dan aku tidak cukup masa (konon) hewhewhew~

yang tu jelah kot buat masa ni. ohhhh pergi dating dengan inche tak pernah malas, letih dan bosan. mihmihmih~

7 thoughts on “…DAY 29:: SOMETHING YOU COULD NEVER GET TIRED OF DOING…

Leave a Reply

