…DAY 30:: A PHOTOGRAPH OF YOURSELF TODAY + THREE GOOD THINGS THAT HAVE HAPPENED IN THE PAST 30 DAYS…

Alaaa napalah suka mintak gambar aku yang dah tak berapa suka nak bergambar sekarang ni? huhu. later later kalau aku rerajin aku letak. malas la nak amek gambar, pastu nak kuarkan memori masuk kat usb card reader pemenda semua… perghhh MALAS. sekian terima kasih.

Three good things yang happen yeap….

1. Hubungan aku dengan inche bertambah baik and rasa seronok sangat sangat sebab dah kenal kuarga beliau. hubungan dengan adik beliau pon dah bertambah baik. betul la kot ya kata orang kalau orang tu betul betul serious and sayang kan kita. dia akan temukan kita dengan kuarga dia and akan datang jumpa kuarga kita. tak macam yang sebelum ni. ntahla….. aku tak tau apa motipnya kat situ.

2. aku dapat rasakan tahap kerajinan aku seimbang dengan tahap kemalasan. hahaha. ni sebab ada idea baru reti nak hapdet and berjaya la jugak hapdet sampai habis 30 hari kan? cuma kalau tak buat camni, cerita tahun ni ada la yang dibawak ke tahun depan. macam apa yang akan ku ceritakan nanti ni.

3. hidup aku sekarang ni penuh dengan aktiviti. sampaikan aku rasa rumah tu dah macam hotel. balik keje keluar lagi. hujung minggu pon macam tu. sesubuh hari pas solat siapkan diri nak joging pastu bekpas ringan ringan (ringan kata kau kan? padahal…..) then balik mandi buat aktiviti riadah pulak…. sampaila malam pegi sana sini, kerja itu kerja ini. tapi badan tak jugak jugak kuyus. hisssss

tu jelah, aku tak mampu dah nak merepek lagi. ini pon mengarut gila sebab otak tak dapat fikir apa yang go0d, yang pertama je aku boleh berfikir dengan waras. yang lain aku bantai je…kehkehkeh….

[UPDATE:: INI GAMBARNYA]

berpeluh peluh, comot gila aku. panas weiiiii panas!! dah la betul betul depan dapor. hambek ko…… habis basah satu badan T.T

DSC00001

Leave a Reply

