…MOOD:: TAK TAHU NAK CAKAP APA…

oke, mo0d adalah sangat tidak baik dalam seminggu ini sebab aku demam melampau. mula mula sakit tekak yang seriyes melampau sebab kalau telan ailio aku rasa macam aku amek kaca je telan, pedih gila!! dalam pada masa yang sama dah agak mesti kena selsema lepas ni, yelah dorang kan merpati dua sejoli mana boleh dipisahkan.

tup tup hari ahad badan dah seram sejuk… hidung pon dah rasa tak sedap sangat. tak bersin tapi tak selesa.
esoknya, yesss! kompem demam selsema… ditambah pakej batuk, sakit tekak dan sakit urat, gittewww, ko mampu dapat pakej macam aku??

tak kisah pon nak demam kan, lantak la… yang pastinya aku tak kan makan ubat dan aku tak kan pergi klinik… aku tak takut cuma aku malas. kalau klinik tu pree, belom kena demam dah tentu aku pergi. mihmihmih. nak mintak MC je lebey senanya. tapi memandangkan Mr. Boss aku pon tak ada, sedang bermesyuarat di luar makanya tak payah kau gatal gatal nak pergi ambik MC, sape nak jaga opis?? sape??? 

cuma apa aku tak suka demam je mesti tersumbat hidung, tak selesa oke…. rasa nak ambik hidung campak tepi…. tak leh nak bernapas dengan sempurna, tido pon amat lah payah kena napas kot mulut…. yang lain lain aku tak kisahla, orang kata sakit tu salah satu cara Allah nak hapuskan dosa dosa kecil jugak kan, so biarlah cuma tak suka hidung tersumbat macam ni. belakang aku habis sakit sakit aku boleh chillex lagi tapi kalau tak boleh bernafas….ouhhhhh…… rasa nak koma kejap, bila boleh bernafas baru nak bangun balik. boleh?

dahla, mood memang tak ada langsung sekarang. kerja melambak lambak pon pandang tak pandang je, aku juz rasa nak tidur….. huhuhu. boleh tak nak bentang toto kat partion aku ni then tido dengan lenanya, siap selimut tebal sebab sejuk melampau.

3 thoughts on “…MOOD:: TAK TAHU NAK CAKAP APA…

Leave a Reply

