… JALAN JALAN SAMBIL SESAT SESAT…

Tarikh:: 19 Januari 2013

Masa:: Pagi ke Malam

Tempat:: KLCC — Bank Negara

Seperti yang dipersetujui. we olls berjumpa dekat KLCC. bila semua dah sarapan tu terus ke lapangan Aquaria. Jauh gila rupanya berjalan. Sampai je terus ambik tiket, kebetulan masa tu tak ramai orang. so tayah beratur pepanjang.
Masuk masuk je dah jumpa ikan Pirana u olls, uihhhh baru telan sorang manusia lak tu sampai dah tinggal tulang. kesian tahu!

DSC06212ikan pirana namanya

DSC06217seumpama… rama rama… terbang bebas… oke yang ni tak terbang bebas…

DSC06224tarantula~

DSC06222comelkan katak bumble bee ini ^_^
nak bela boleh?? puihhhh!!

DSC06223oke yang ni aku tanak. hahahha… tak sanggup. pe nama ntah kodok ni

DSC06226ini telur katak… eeeuuiii!!

DSC06227ini berudu ya anak anak

DSC06262

oke dah tunjuk gambar dorang. dorang?? meh daku tunjukkan gambar  manusia biasa pulak…. kesian la nanti tak glamer..

59506_524389857581428_593136744_nni bukan manusia…. ehh takkk maksud aku ini manusia tapi ni pintu masuk… eh lantak la kat situ… senanya nak tunjuk ini pintu masuk… berdiri aja atas kaler brown2 tu nanti dia gerak sendiri, ko tayah susah2 jalan. curlasss jah!

jalan

untitled

untitled

dsc06268ini kak long, kakak kawasan… muahahaha

DSC06267ini ayahanda and abang long… tyco kampung dusun!

apa aku nak kata, senanya tak besh pon pegi aquaria ni, tak ada gempak macam orang dok cita tu kan. biasa biasa je pon… tak ada pape. macam aku masuk taman rama-rama kat perak tu je… ehhh ke melaka?? oke hilang ingatan. dahla mahal tahu! sabo jelah… tapi tak pelah yang penting ada la pengalaman pergi aquaria ye dop, tak adalah aku macam jakun sangat bila orang cita kan… bolehla bahan “aquaria bukan beshh pongggg” gitewww~

selesai pemenda semua we olls gerak ke kl sentral sebab nak amek komuter bank negara untuk ke Tugu Negara… lepas lepas tengok ikan muncul semangat patriotik dalam diri gittuuu…. aku pon tak paham apa kena mengena ikan and semangat patriotik, khennn~

bila smpai KL Sentral, ada lah pulak minah saleh ni tak pandai nak beli token pergi KLCC, jadi mari lah kita membantu beliau berdua. kesian pulak aku tengok… satu apa pon tatau, lantas daku mentolong apa yang termampu. so mahapla daku kawan2 terlewat kesampaian…. tolak campur darab bahagi sampaila stesen bank negara. oke ini hazab… menderita berjalan selama 20-25min aku rasa tapi aku rasa macam 30-45minit je??? dahla jauh nak mampuih jalan, sampai sampai tak jumpa jumpa tugu negara nya yang jumpa memorial tunku abdul rahman. hambekkk, alang dah sampai masuk jelah tengok kan….. salah jalan rupanya. lantak pi situ. aku dah malas nak patah balik ke pemenda…. tak pelah janji dapat jugak tengok benda lain…. nasib la….

550523_524393017581112_1861681500_nengkau nampak kasut aku tu, nampak????? engkau mampu nak pakai gitu jalan dari bank negara ke memorial ni?? mampu??? JALAN oke…. fuhhhh!!!!! *lap peluh di dahi*

p/s:: sekarang ni siapa yang tergila gilakan siapa?? *tepuk berjemaah* 

4 thoughts on “… JALAN JALAN SAMBIL SESAT SESAT…

  1. baper hengget nak masuk dalam mende alah nie cik eza…daku pong tak pernah menyampaikan diri ke sini….setakat klcc jer la kot…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s