…GIFT…

Tarikh:: 3 Februari 2013

Masa:: 4.03pm

Duduk tak duduk dah masuk bulan 2 kan? cepatnya masa…. usia menganjak usia selangkah demi selangkah. dan aku…… semakin tua. oke terima kasih bai!
-_-

entri tak ada isi penting pun *eh selama ni entri ko ada isi penting ke haa eza?” 
ini besday bulan seploh punya cita, bulan ni baru dapat hadiah besday. cun tak?? chare kan?

thanks inche biey sayang. muah muah!! thehehhehe *terajang masuk gaung*

emas putih with da diamonds is women besfrengggg *yeke?* thanks alot!

DSC06288

DSC06284

DSC06285

p/s:: cuba untuk memaafkan dan menerima kembali seperti suatu waktu dulu~ hanya satu peluang saja lagi…………..

19 thoughts on “…GIFT…

  1. heppp…itu sebab lah saya suh mintak mas putih n diamonds…nanti dpt mas kuning u pigi gadai kang…dah takde dah kenangan…ehhhhh hahahahahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s