…BERUBAH…

mohon agar Allah sucikan hati ini untuk aku lalui jalan jalan kebenaran.
tetiba membangunkan diri rasa cam “ya aku perlu berubah”

berubah ke arah mana, yaa yang itu kita tatau, berubah ke arah kebaikan la harapnya kan?

sekarang ni cuma rasa nak berubah jadi pendiam. dok diam je tamau cakap pape.
kiranya macam tak wujud la. tak menyakitkan hati sesiapa dan tak menyakitkan hati sendiri jugak. kan? 

kalau ada yang ingat kat aku tu, alhamdulillah la….
kot ko nak komen ke tegur ke, ku balas dengan hati yang terbuka. 

kalau ada yang tak ingat or buat buat lupa pon alhamdulillah jugak.
tak nak tegur pon takpe. aku tak marah. 

sebab sampai satu tahap aku rasa cam letih gila nak terasa kan?
so bila dah tak ada perasaan tu makanya hilang dahla semua rasa dalam hati aku ni.

game over and the winner is you. eh? tetiba!
tak… aku melalut je tu…. adoyai… idea lari bertempiaran lak

so, itu jelah aku nak cakap. nak berubah jadi baik sikit atau dengan erti kata lain, buat tak kisah.
kalau kau tegur, aku layan dengan gembiranya,
kalau kau tak tegur pon aku dah tak ada perasaan apa apa. mati.

hoiihhh, macam putus cinta lak kan. perasaan boleh mati bagai.
sebab dah terlalu banyak rasa sakit nya sekarang ni. jadi bukankah diam itu indah?

rasa cam nak duduk dalam dunia sendiri. tak ada manusia lain masuk pon tak pe. gitu….
dahlaaa melalut aje keje aku.
tu jelah nak cakap. nak berubah……. in shaa Allah, doakan.

AKU MEMBERI KEMAAFAN DAN MEMOHON KEMAAFAN

72781_505813646121192_2008918020_n

548982_457521684322474_990115352_n

p/s:: in shaa Allah, lepas ni pon nak berubah jadi macam ni. kalau ada sesiapa menyakitkan hati ini, aku nak doa banyak banyak semoga aku tak menyakitkan hati orang lain macam mana orang buat dekat aku ^_^

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s