…A LOTS…

a lot of things want to share… want to stories… want to tell ya…. 

but… 

really busy with my own life… my work… 

plus,

me is sick!! grrr…… 

D.E.M.A.M – S.E.L.S.E.M.A

aku kan mana boleh kena panas, puteri lilin sangat uolls! sekarang pulak musim panas kan… hujan tu hujan tapi panas dia tetap berbahang.
lepas tu marathon kat Festival belia… wahhh pakej lengkap untuk demam…

maka selsema la sepanjang minggu… ni pon sebab terjangkit inche jugak…

sampai keja pon ku pandang sebelah mata, tak larat nak buat…. nak cuti… need to take holiday…. really need it!

macam mana pon akan cuba update semua entri yang tertinggal jauh nun dibelakang. harap2 semua ada dalam ingatan. maklumlaaa……..

setakat ni memang aku masih belum mampu nak menaip. tak larat sangat sangat

till then… live a gud and happy life!! daaaa muachhhxx xoxo

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s