…RAMADHAN…

alhamdulillah…
pejam celik pejam celik dah ramadhan…

tahun ni rasa cam beshnya nak puasa…. tak tahu kenapa. 
mungkin sebab tahun ni semangat dia berkobar sikit. 
kat tv pon orang dah start pasang rancangan islamik bulan puasa.
siap ada muzik2 puasa tu kan…
pastu kat KLCC… Bandar Baru Sentul kawasan UTC tu… dah pasang ketupat, pelita pemenda semua tau… 
lampu lampu cantik sangat.

so lagik la rasa, eeeiii tak sabar nak puasa. 
bila kenang je puasa terus hati rasa sayuuuu sangat. 
perubahan drastik dalam diri aku ni ha.
dah makin tua so pertukaran hormon tu makin lajuuuu je kot.

aku tak sabar nak puasa…. rasa cam besttt sangat
tapi tamau raya boleh tak?
terus minda kat raya tahun lepas… ouhhh tragedi!!
terus bila nak raya rasa trauma.
takut hoihhh…
walau dah tunang… tapi rasa cam…. semua benda leh berlaku.
baru tunang kan. lom sah lagik.

klah. selamat menjalani ibadah puasa wahai semua umat islam.
moga tahun ni lebih bermakna, dan lebih dari segala-galanya dari tahun lepas.
pahala berlipat ganda, amalan makin meningkat. in shaa Allah.

kalau ada salah dan silap aku sepanjang menulis ni, aku nak mintak maaf sangat sangat.
biasalah, bila apa yang tak terluah di mulut tapi laju di jari jemari, itulah jadiknya…. 
kepada sesiapa yang mengenali aku, aku mintak halal makan dan minum.

sama2 lah kita bermaafan, mengeratkan silaturahim dan berbuat segala kebaikan di bulan mulia ni.

salam sayang _ieyza azmiey_

6 thoughts on “…RAMADHAN…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s