…RANDOM SEBAB BOSAN…

sebenarnya tadek apa yang aku nak hapdet. tapi dah kebosanan tahap melampau. tk pelah update je mana yg terlintas kat fikiran.

rini last day inche bos cuti…
inche bos… silalah tambah cuti barang sebulan dua lagi…. hikhikhik….

random 1::
ri ahad ritu pegi makan roti nan ayam tandoori. cik kakak tetiba je ajak makan luar. heee ai is seronok. loiiikee sangat.

kebetulan inche tadek ritu, balik kampung. jadi makan berdua jelah.
first time makan ayam tandoori and roti nan ni.

fulamak besh oke! roti dahla lembut gila, ayam dia pun tak keras. juz nice. cuma lau dia tak kering sangat mungkin lagi mabeles. kuah sardin dia terbaik!
nanti boleh datang lagi. cuba resepi lain pulak. sodaaappp!

lupa lak… nama dia Restoran Mahmood Bistro dekat batu caves… berdekatan sangat dengan pejabat pos batu caves hala ke giant.

Camera 360roti nan dan ayam tandoori mabeles

Camera 360camwhore muka sendirik… hepi sebab dapat makan kt luar… haha
muka cam orang baru pas nanges kan? ntah pape. pucat… sebab tak pakai makeup.. bedak apa pon tak pakai. malas laaa… setakat g makan je pon kan, bukan kenduri kahwin…. ngeeee


random 2::
first puasa dah demam… demam urat, tatau la pe masalahnya. kadang rasa sejuk kadang rasa panas sangat. mandi pon mengigil, padahal bukan sejuk mana pon airnya.

yang lebih bes berbuka tu gas tarak… yihaaaa…. beli la lauk kat kedai bawah tu kul 8malam… hambekk ko…. dahla kedai bawah tadek makanan panas ritu. konon la nak diet tanak karbo sekali…. tpaksa ambik nasi jugak…. sebab itu je yang ada.

redha jelah…

random 3::
semalam inche ajak pegi bazar ramadhan kat pee jay. wahhh kau! tak pernah aku jejak kaki kat bazar ramadhan oke… tetiba tahun ni jadik sejarah lak… 

jakun sangat la kan. 
seyes! aku mang tak pernah pegi bazar ramadhan.
dulu zaman belajar adalah sekali. pegi anak banak. pastu napsu mentekedarah tu berlebihan kan di bulan pose. semua nak la kan….
sekali tak habis… buang…
sejak dari tu rasa cam tak perlu nak ke bazar sangat namanya, terus masak jelah kat umah.

kalau nak makan kuih sangat pon selalu aku buat sendiri. masa aku kat perlis and terengganu la. dah datang kl jadik pemalas sebab dapur kecik. dapur yang salah bukan aku yang malas.

selalu la tengah hari ke petang ke buat kuih pukat buruk (KL kita panggil roti jala), lompat tikam (inche panggil kuih sampan… alolololo… comelllll!),
cek mek comey, buah bolong…. 
dulu rajin aku berganda, maka tetiap petang adalah kuih muih dibuat nak makan. sekarang????? huh!

tunggula aku ada rumah sendiri, dapur besar padang bola baru aku boleh masak secara marathon kali!

random 4::
ritu pegi jumpa customer kat PWTC, anta tabita.
sekali jumpa booth buat promosi, apalagi harus la aku merembat sama. rambang mata la…. semua ada, rasa nak rembat semua….
syaitonnnirohjim sungguh!

Camera 3602 face mask and 1 eye mask….

kalau boleh nak beli eye mask tu sampai 10. mata lobam cam mata panda je… 
tapi beli banyak banyak kang takut tak jadik pulak…. haishhhh

random 5::
ingat nak buat promosi tabita la. tapi tengok kerajinan bila nak buat.
soo tungguuuuu………..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s