…TESTIMONI 1…

tabita testi 1

tabita testi 1_2

satu testimoni customer tabita ku.. alhamdulillah…..
berjaya!

hehehe… in shaa Allah lepas ni nak buat contest, siapa bagi testimoni terbaik gua kasik adiah. teng teng teng.
tapi kat customer jelah… customer orang lain tak boleh la kan…. thihihihi….

kakak… saya cik ieyza bukan puan. lom jadik puan lagi. hohohoho…… 

kakak ni satu opis dengan aku. dah alangkan testimoni (aku) ni depan mata…. berlegar2 tetiap hari mestilah beliau teruja nak mencuba kan.
alhamdulillah berjaya jugak beliau dengan tabita.
alhamdulillah jugak sebab ini menunjukkan tabita ku original. hehe

nnt nak buat kerahan tenaga kat orang lain pulak suruh buat testimoni. wakakaka

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s