HINGGA KE SAAT INI

Blog masih tidak dapat dibuka. Kemungkinan besar nak buat blog baru itu ada kalau macam ni gayanya…

Dah masuk 10 malam terakhir…. malam malam yang penting buat kita umat islam. Semua orang pun dah berpusu pusu mencari pahala. Buat amal tanpa henti. Alhamdulillah…..

Tapi, masih ada lagi yang leka mencari dosa. Rasanya manusia ni mmg tak pernah rasa malam lailatul qadar untuknya. Mungkin bagi dia tak penting. Sebab tu mencari dosa je keje nya.

Takpe. Tak kisah. Aku tak maafkan. Bawak la ko sampai mati. Tak ada guna ko pose beb…. pahala jatuhnya pada orang yanv ko mengumpat mengata. Dahla menipu.

Banyak2 kanla amalan. Kalau ko tak bahagia. Solat sunat la setiap hari kejar malam2 terakhir ni… untung2 ko dapat bahagia yg kau cari tak adalah ko nak meroyan merempan lagi.

Dah tu je aku nak cakap. Moga Allah tu beri hidayah dalam hati ko… supaya tak hitam dan busuk sangat.
Muka tak cantik biarla perangai tu elok. Jangan kedua2nya hancur.

Dahla. Layan ko buat habis pahala puasa. Baik aku dekatkan diri dengan DIA, dari melayan ko yang buta. Buta mata buta hati.

Salam ramadhan.
Beramallah sebanyak2 nyer di bulan yang mulia ni.
Lailatulqadar hanya dtg setahun sekali saja. Tak perlu nak mengejar dunia sangat.

Salam.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s