…PROMO:: NEW PACKAGING TABITA…

YEAYYYYY!!!! dah boleh bukakakakakaka!!!!! hah ko seksited melampau lampau….

nasib aku baru teringat kenapa aku tak tukar browser kan.
selama ni aku pakai chrome. pastu tak boleh bukak. ni aku try pakai mozilla. dah boleh.
kenapa la baru terfikir cara ni. ishhh!!!

banyakkkkkkkkk benda nak hapdet.
tapi kejap, aku nak up tabita promo dulu. ni lagi penting dari yang penting. hohohoho….

now aku ada buat promosi NEW PACKAGING TABITA SKINCARE EXCLUSIVE SET!!harga jual rm330… tapi ni aku nak bagi RM3OO!!!!!

dengan syarat… order sekarang!
valid untill 7 OGOS 2013 sahaja. oke.

dan penghantaran akan dibuat seminggu selepas raya…
postage free!

nak apa lagi???

so grab la cecepat!! sanggup bayar lebih watpe kan. bek grab promo ni.

WASSAP/ MESEJ :: 018-3242373

PROMO TABITA EXCLUSIVE SET = RM 300 SAHAJA!!
VALID UNTILL 7 OGOS 2013
PENGHANTARAN SEMINGGU LEPAS RAYA!

new tabita errr yang dulu lagi cantik. nampak mahal dan ekslusif sangat….. T.T

2 thoughts on “…PROMO:: NEW PACKAGING TABITA…

Leave a Reply

