…TESTIMONI 2 :: TABITA SKINCARE…

perghhhh macam dah berzaman tak update….

ntahla, macam tak ada cerita yang perlu dikongsikan, tak ada yang besh….

kalau update pon sal tabita… ini pon pasal tabita jugak ni

testimoni daripada rakan sejawat yang juga customer tabita aku…

970904_154569944749373_440193156_n

alhamdulillah berjaya!! syukur la… kalau tak matik aku nak bersoal jawab dengan orang tu…

gambar ni dua2 tanpa sebarang makeup yea….
see cerah sekata and glowing kan muka beliau….
kulit dia pon nampak tegang sangat..

yang penting testimoni tanpa sebarang makeup, secalit bedak pon tak ada.
hanyalah daily cream tabita. ^_^

motip la kan, nak buat testimoni tapi makeup penuh muka….
mmgla tampak anggun berseri. please jangan tipu pengguna.
gambar sebelum tak ada makeup la pulak….
manusia manusia…

eh? dah tercerita orang lain pulak yang dengki dengan aku.
ntahla manusia itu. rezeki masing masing la…
yang dia ni merempan pergi burukkan jualan ku kat orang tu kenapa??
then angkat pulak produk yang dia pakai.

ntahla susah kalau ada manusia busuk hati ni, motip adalah sangat tidak diketahui
dari awal cerita dia memang jeles dengan aku.
yang pasti aku tak tau kenapa?? aku kebas laki dia kah????? tak terlintas pon rasanya….
maybe dia rasa aku kebas pakwe dia kot…. eh???

dah3. tak melalut bukan ieyza namanya… k nak kasi testi tu je… yg lain entri lain pulak

Leave a Reply

