…ASALKAN ADA…

tak tau nak update apa pasal raya, sebab bagi aku macam tak raya je…
dok rumah… guling guling… masak makan… tengok tv.
sungguh kesian raya tahun ni k

cuma raya kedua la dapat pergi rumah kakak aku kat selayang
jaga anak dia, sebab dia kerja syif pagi. kesian lak anak dia kan
ayahnya balik kg jenguk orang tua…

tapi merasa jugakla meraya dengan anak anak buah kesayangan ni…
cuma kesian dorang, tak merasa raya la gamaknya…
mak nyer keje…
so lepaking di rumah sajok sambil nengok tv…

nasibla ada rendang ayam, nasi himpit, nasi pemenda ntah nama dia n kari daging berkerisik…
merasa jugakla makanan raya. mabeles gua cakap lu. oh ya bawak lemang untuk puan kakak n anak anak

tadek cerita menarik hanya gambar mampu berbicara
jelas terpacar keseronokkan kat wajah bebudak ni pakai baju raya sekalik dengan baju jadik flower gurl nantinya

Camera 360~sweet heart of mine~

Camera 360

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s