… TUA SETAHUN LAGI …

BIZIK! BIZIK! BIZIK!!!

sekian terima kasih….boley???

perghhh memang aku sendiri pon dah tak ada masa untuk diri sendiri, macam nak gila oke…. terkejar sana sini….
nak urus diri sendiri pon dah tak de. apatah lagi nak uruskan diri orang lain. eh?

dengan persiapan, dengan tabita….
harga promo, maka berjemaah lah belinya, tak menang tangan iolls.
tapi rezeki kan? syukur alhamdulillah….

dua hari lepas berapa haribulan??? ya pandaiiiii 17 hb Oct 2013
tak menduga sangat ada orang nak sambut. iolls is kekejungan terkejut.
bukak2 pintu umah semua family ada, muka dah cuak gila….
tak tau pe cita…
sekali seme nyanyi ramai2 lagu besday…
auwwww… me is terharu gila babas…
kejung! tak tahu nak buat apa. nak nanges ke nak suka ke…
sampai tak terkeluar ekspresi wajah…

inche tunang pon komplot sekalik… sampai hati!
padanla.. kan aiolls dah sentap dengan beliau.

mula mula tu beliau ajak aku kuar tengok wayang, batal habis semua nak pergi amek barang kat shah alam pemenda semua
dia nak jugak jugak ajak tengok wayang
aku takde la rasa pelik ke apa ke… okeyla sebab aku pon memang nak sangat tengok INSIDIOUS tu…

so tengokla kat MBO AMPANG (terlupa nak bagi kad ahli sendiri, lau tak dapat tengok preee jek *kononnya*)
perot dah lapar tahap tenuk. tapi tak de pe yang boleh di makan.
pastu beli jelah popcorn

INSIDIOUS 2 is besh okies! sila tonton!
tapi still takleh lawan THE CONJURING… itu superb besh! kehkehkeh
citer ni aku pening pening blur sikit sebab tak tengok yang pertama
terus tengok number dua. mati akal jugakla nak tafsir kenapa itu ini, begitu begini.
so korang……. sila pergi mentengok…. besh!!
aku bagi 3 bintang

then pas abes tu terus la balik… aku ni dari tadi la dok bagi hint kat inche aku lapa
tapi dia langsung tak mau singgah memana
siap aku ulang 8 kali aku nak makan megi jek la
sebab tak ada apa kat rumah, kakak tak masak
dia boleh buat tak layan
ai is sentap okeyyy!!!!
tak pernah pernah dia buat perangai gitu…. sekali buat aku jadik pelik
tapi rasa sentap tu melebihi tahap kepelikkan

pastu beria benor nak naik rumah teman aku…
ehhh selama ni aku balik kul 1am pon, sensorang jek…
pastu tetiba ko nak teman bagai. pelik kot
dahla tadi sentap..

masuk2 rumah seme pakat nyanyik lagu besday….
auwwww nak nanges, tapi air mata tak kuar…. plus malu la ramai sangat orang
nak gembira…. tak reti nak tunjuk reaksi gembira… sebab tengah terkejut
haaa aku mang camni, kalau orang buat suprise, muka aku mang tadek riaksi
tp dalam hati ada bunga jugaaaaa…
aku jadik blur sebenanya….
cuak oke buka2 pintu semua family ada sambil pandang ko penuh kepelikkan…..

pape pon, sambutan hari jadi paling besh!!! dah lama tk merasa orang sambut besar2an
selalunya bertiga la berempat la…
ni satu family, syiokkkk!!

thanks sesangat to my beloved family…… tak sangka!
thanks dabel triple tp beloved inche fiancee… tolong komplot…
heee sayang awak semua ketat ketat…
simple tapi bermakna…..

eza

SAM_0238

SAM_0241

SAM_0246

SAM_0250

SAM_0254

~ kesian sungguh manusia tak cukup cahaya letrik ni… ngeeee ~

gambar orang lain tak dapat nak dimasukkan, sebab semuanya tidak bertudung…. ateee dok lam rumah jek kan…
so masing masing malas, walaupun kena jadik artis time tu…
xpe… ai rajin… biar ai sorang jek bgambar…..

heee~~ mekasih mekasih….. masih dalam mood terharu

2 thoughts on “… TUA SETAHUN LAGI …

  1. hahahha bestnye dpt suprise..aku bace pon kluar air mata kegembiraan. cewahh mcm aku plak yg ada kat situasi tu kan.. tp encik tunang u mg superb la hahahhaa…. i plak yg excited hahaha

    • kan…. dasat benor cara pengceritaan aku, smpai la orang lain leh kuar air mata. ni kalau aku sambung publish novel aku ni, rasa2 leh setanding Fauziah Ashaari tk? wakaakaka….
      ha ah superb kasi aku sentap… sabo jelah dapat inche tunang cenggini~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s