…TERTEWAS PADA DIA…

THE WHOLE WORLD KNOW!!

rasa nak pitam lapanbelas kali kan?
machiam la artis yang semua orang sibuk nak tahu.
puihhh!!

kawan2 terdekat tau… bertapa aku tak berminat dengan cerita korea
oohh memang sangat tidak berminat dan adalah sangat tidak suka…
sebut pasal korea, diri rasa nak lari jauh jauh…
tapi padan muka sendiri terkena TULAH tak suka… lebih kurang badi la…
akhirnya jatuh cinta!
eh tapi bukanlah jatuh cinta tahap menggila, masih biasa biasa
masih memilih drama untuk ditonton, masih tidak berminat dengan filem kecuali cerita hantu, masih tidak dapat menerima lagu korea sepenuhnya, hanya sebahagian sahaja.
oleh itu, boleh dikatakan masih tak dapat minat secara mendalam

hanya sesetengah cerita je yang aku layan and kalau pelakon dia adalah watak
macam JUN MATSUMOTO 
dalam cerita hanayori dango…
MR ARROGANT… sombong, kacak!, bergaya, annoying, dan semua semua semua lah.

jadi maknanya tak semua cerita korea aku layan,
aku masih tak boleh terima cerita winter sonata, autumn in my heart… oh nononono!!
*geleng geleng geleng sampai tersalah urat*
satu2 nya cerita yang aku minat dulu A FUNNY WILD GIRL/ COUNTRY PRINCESS/LADY OF DIGNITY/HER MAJESTY/ and so on so on… banyak sangat nama nya…
masa tu aku minat sebab cerita keluarga…
cerita kakak n mak angkat yang jahat nak meninggal

rasa nak pijak muka sensorang… grrrr….
terus lak masa tu jatuh chenta dgn watak shun sing woo (yeke tu nama dia?) dalam tu; SEO IN WOO…
hero tua yang hensem… and romantik…. ohhhmayyyyy!!!

pastu dah… stop situ, cerita lain adalah tidak dapat diterima…

TAPI!!!!!!!!!
aku akhirnya tewas… sobsobsob….
dah berusia and ada laki macam ni, barulah gedik nak minat hero itu ini, cerita itu ini 
(masa bujang dulu tak pulak menggatal nak minat sebab kononnya tak mainlaaaa pakwe jambu2 gitu… ceh!)
kisahnya… aku btekad nak beli DVD memandangkan 4 tahun dah aku tak membeli…
tetiba rasa nak menengok di kala lapang… (laaa sangat)
then aku purchase satu VCD and dapat yg free… korea lak tu.
no choice… aku amek je ikut kata hati….
HE’s BEAUTIFUL

tumblr_l72sjdRd7N1qauajd

Pehtu tengok la… kononnya cerita tk minat kita tengok awal2. save the besh for last konon kan?
pehtu????
haaaaa tetiba rasa nak ejek diri sendiri *nyorok dalam laci*

hambikkkkkkkkkk……. terjatuh cinta dengan cerita dia….
paling parah, terjatuh chenta dengan hero sekali!!!
mak aiiii parah oke… buruk beno bini orang gatal nak berangan kapel2 dengan artis!

hahahaha!!
*tetiba lagu latar I IN LOVE….*

seriyes! jatuh chenta dgn hwang tae kyung!! 
ye aku minat dia dalam cerita tu, dia dengan perwatakkan sebenar aku kureng minat sangat
yelah haruslah dia baik sangat and lembut kalau kat luar kan… nonono!
ai like kalau dia noughty noughty sikit… kalau lurus cam bendul kang bosan lak

dalam cerita tu dia jadi ARROGANT gila babeng…. sombong nak mampuih, yg besh garanggg tapi sweet..
*yang blom tengok, mohon tengok and yang dah tengok korang tau apa maksud aku*

55dbd3f9351288386c22ebb5-1*melting….. melting….*

segala tentang dia dalam drama ni aku suka! teramat suka sampai nak gila rasa!
hah kau hiperbola sungguh rasanya.
aku sangat suka perwatakkan sombong, ego dan berlagak dia. jantan sejati sangat tau. auchhh!
aku suka tengok cara dia pakai. segak! even pakai baju kemeja putih panjang tie ikat kat tekak. tetap nampak kacak dimata hatiku…. *treeeeettt*
aku suka rambut tutup mata dia! kenapa dia pergi ikut si pompuan gediks tu balik ke rambut asal ni?
kenapa? kenapa???? panas betei hati aku ni. öuhh aku tak minat shin ye.. mahap”
aku suka dia pakai celak atas bawah mata… sesuatu sangat tau… nampak garanggg!
satu lagi… satu lagiii!… suara dia… garau… ouhhh ouhhh *tumbuk dada… sesak napas*
oh myyyyy sangat meltingggg!!!!!

yang penting cara dia lindungi perempuan yang dia suka
rasa safe gila kot kalau jadik makwe dia ni.

kadang jeles dgn orang2 luar negara ni… dorang ni jenis sweet kan?
romantic…
malaysia??? sila mimpi sampai ke bintang…..
-_-
dalam 100 orang mungkin 2 orang jelah yang romantik macam dorang2 tu
aku bercakap bersama fakta bukan sesaja nak letak rasa cemburu
ramai kawan aku kahwin dengan mat salleh… errr maksud aku orang luar.
tak payah nak romantik cium cium depan orang ramai. tolong masak bagi bini makan pon bagi aku dah romantik sangat dah…..*kenyit-kenyit mata*

ok lah nak sambung berangan dengan hwang tae kyung… wakakakaka
*dushhhhhh!!! penumbuk maut!*
so HE’s BEAUTIFUL adalah cerita kedua terbaik korea yang aku pernah tgk.
aku rasa boleh ulang sampai 10 kali pon takpe…. beshhhh!! *10kali kalau perempuan itu takde la kalau ada aku tengok Sukkie oppa jelah …skip skip
dan kebanyakkan lagu sukkie oppa adalah besh. maklumla suara garau gila kan

 

4 thoughts on “…TERTEWAS PADA DIA…

  1. sis, cite marry me mary pon mamat ni ade berlakon jugak. tp muka dia terlalu feminin bg sy.. wah feminin.. apakah?? ngahahaha~~~

    • Human

      Akak tgk dia kalau watak bsesuaian… klu watak arrogant mcm dlm cita he’s beautiful akak layan tp kalau watak baik gila comel2 tu tak layan…. hehheehehe…

  2. I was recommended this website by my cousin. I’m not sure whether this post
    is written by him as no one else know such detailed about my problem.
    You’re wonderful! Thanks!

Leave a Reply

