… BENCI + DAARIO NAHARIS…

Haihhhhh kenapa lah kau muncul sekejap sangat

Lepas daku teruja nak tengok, episode seterusnya dah ditukar orang lain watak sama

Kecewa kau tahu tak kecewa??

Grrrr…

Lepas tu external aku corrupted. Langsung tak boleh tengok

Tenang sikit jiwa. Tak payah aku tengok dah cerita tu.

*ayat pengubat hati untuk external movie yang rosak…. hati retak sejuta….*

cerita berlambak di dalam dan dangggg…. hilang sekelip mata.

apa pun, tolonglah buat cerita dia khas untuk dia ni dengan rupa yang begini

Screen_Shot_2015-01-16_at_2.43.35_PM

*Games of Thrones_Third Season only ::cry::cry::*
Ed Skrein – Daario Naharis

Skrein portrayed Daario Naharis in the third season of the television series Game of Thrones. However, in the fourth season of the series, he had been replaced by Dutch actor Michiel Huisman. Skrein states that “behind the scenes politics” had forced him to leave the show.

Second-Sons-3x08-game-of-thrones-34524549-1900-105011Left as Daario Naharis is Yay, and the Right as Daario Naharis is Nay!!

Pernah berlakon dalam The Transporter_Refueled, mengantikan Jason Statham.
Tapi beliau tidak menghensem dalam cerita tu… sobsobsob
Dan pernah juga berlakon di dalam Deadpool.
okay yang tu no komen, sebab tak pernah tengok cerita dia.
Macham geli je nak tengok deadpool tu. LOL

Skrein, mohon kembali berlakon seperti Daario pleaseeeee….

uzun-sacin-yakistigi-erkek_1107357

 

 

… SABAR ITU IMAN …

Tuhan kata… “Tunggu”
Sebab DIA nak bagi yang lebih baik
Yang lebih baik itu selalunya lambat sampai
Dan yang lambat itu selalunya terbaik
Dan kalau kita tunggu sehingga sampai masa yang telah ditentukan
Kita akan lebih menghargai
Sebab itu Tuhan kata jangan gopoh

Kadang-kadang Tuhan tak bagi apa yang kita minta
Biarpun kita minta dengan sepenuh hati
Biarpun kita minta macam hari esok tak ada lagi
Menangis dan menangis meminta itu ini
Bukan sebab DIA tak mahu
Bukan sebab DIA tak nak tunaikan
Jauh sekali DIA tak sayang
Tapi DIA tahu apa yang kita minta itu bukan semestinya membahagiakan kita

Jangan bersedih kalau apa yang kita nak kita tak dapat
Jangan buruk sangka kalau apa yang kita minta semua tak jadi
Sebab DIA tahu akan datang masa terbaik untuk
DIA makbulkan doa kita itu

Tuhan kata sabar
Bukan sebab DIA sengaja main-mainkan kita
Tapi…
Sebab DIA nak kita tahu sabar itu besar ganjarannya

Jadi kawan-kawan didiklah hati
Pujuklah hati
Supaya celik melihat kasih sayang Tuhan

#copypaste

… QOUTE:: ME n HER …

16 - 1

Alhamdulillah thanks ALLAH….

For all the journey i have been through, YOU make me becomes stronger.

nota kaki tangan : Maaflah TER block pulak. sebab ingat Babi Hutan yang mengacau tadi, kembang sangat hidung macam serombong kapal, tu yang ternampak macam Khizirun tu…. mahap… tapi malas lah nak unblock balik biar jela. malas nak melayan.